Skip to content

SAABINFO.NET - Unofficial Czech Saab Web Site

Home arrow Akce a srazy arrow We are many, we are SAAB
We are many, we are SAAB Tisk E-mail
Vložil deff   
Pátek, 30 prosinec 2011

2012ssc-we-are-saab.png

10.1.´12 UPDATE ČR + SK

Místní Saab klub SU připravil program 15. 1. 2012 na podporu Saabu pro Prahu IKEA Zličín a pro Brno IKEA Skandinávská 4.

Program je následující: 9.00 přílet, 9:30 občerstvení (reastaurace Ikea), 10:30 instrukce k odjezdu, 11:00 společný start "konvoje". Předepsaný oděv: SAAB :)

MAPA: http://g.co/maps/cmgz7 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SAAB CLUB SLOVAKIA má to potešenie oznámiť svojím členom a sympatizantom, že sa organizačne zapája do celosvetovej akcie pod názvom WE ARE MANY, WE ARE SAAB.

Akcia, ktorej cieľom je ukázať celému svetu, že SAAB má stále tých najskvelejších fanúšikov sa bude konať v dňoch 14. a 15. 1.2012. K dnešnému dátumu sú nahlásené zhromaždenia saabistov v 33 krajinách, počnúc Austráliou a Japonskom a končiac USA a Uruguajom.

Stretnutie v Bratislave sa bude konať v sobotu14.1.2012, rovnako ako v samotnom Trollhättane. O 10.00 sa zídeme na našom tradičnom mieste pred firmou MaH na Panónskej ceste 43 v Petržalke. Itinerár jazdy sme volili tak, aby konvoj prechádzal okolo dominánt Bratislavy a zároveň pokiaľ možno držal kolónu v celku. Po ceste budeme mať 2 zastávky na fotografovanie. Jedna pod hradom Devín a druhá v cieli jazdy na Tyršovom nábreží. Predpoklad ukončenia akcie je 12.00.

Prosíme účastníkov, aby si na zadné bočné okná nalepili logo akcie WE ARE MANY, WE ARE SAAB. Grafický návrh loga budeme zasielať v e-mailových pozvánkach.

Itinerár konvoja:Panónska cesta- Nový most- Staromeská- Palisády-Mudroňova- Búdkova- Lovinského- Gaštanová- Pri Habánskom mlyne-Lamačská cesta-D2-zjazd z diaľnice DNV-Devínska Nová Ves-Hrad Devín (fotografovanie)-Devínska cesta-Botanická-Most Lafranconi-Einsteinova-otočka pred mostom Apolo- Einsteinova-smer Starý most-Tyršovo nábrežie-parkovisko za divadlom Aréna (fotografovanie).

Na akciu pozývame aj priateľov z partnerského klubu SAABunderground. Na oplátku sa naši členovia zúčastnia na ich brnenskej akcii o deň neskôr.

Príďte ukázať svetu, že SAAB nikdy neumiera!

Komentářů
Hledat
SobikSaabik   |89.176.222.xxx |2012-01-22 17:41:44
VIDEO z Akce - http://youtu.be/RjMzG7CMj6k
Žukov   |213.220.218.xxx |2012-01-16 20:54:01
Pár pražských fotek
http://zukovskyt.rajce.idnes.cz/We_are_many
,_we_are_SAAB
Slavek  - IDnes   |94.113.73.xxx |2012-01-16 15:01:10
http://auto.idnes.cz/obrazem-saabiste-bojuji-za...

jen nevim, proc to dali do sekce Stara auta
Cernohorsky  - re: re:   |62.77.77.xxx |2012-01-16 14:36:54
Tino napsal:
Cernohorsky napsal:
Pár fotek z dnešní pražské akce...
http://xcerno12.rajce.idnes.cz/2012_SAAB_Suppor...

Hned první fotka je asi kouzlo nechtěného... prohlídněte si pořádně auta a nápis v
pozadí...

VÝPRODEJ
Tino  - re:   |Manager |2012-01-16 13:43:41
Cernohorsky napsal:
Pár fotek z dnešní pražské akce...
http://xcerno12.rajce.idnes.cz/2012_SAAB_Suppor...

Hned první fotka je asi kouzlo nechtěného... prohlídněte si pořádně auta a nápis v
pozadí...
Jenik  - Vlajka   |85.163.86.xxx |2012-01-16 10:59:20
Deffe, Denis ti u mě nechal vlajku Čekal že přijedeš ale nakonec letěl
do Moskvy
deff   |SAdministrator |2012-01-16 12:05:54
Bohužel jsem nemohl přijet, byl jsem mimo Pha. Předáš mi jí třeba na
pastušce nebo na motokárách. Díky!
Bobr8  - SAAB Support Convoy Brno     |94.112.10.xxx |2012-01-15 19:56:28
Zde pár momentek z Brna...
http://bobr8.rajce.idnes.cz/SAAB_Support_Convoy...
Cernohorsky   |77.104.212.xxx |2012-01-15 19:28:21
Pár fotek z dnešní pražské akce...
http://xcerno12.rajce.idnes.cz/2012_SAAB_Suppor...
filutacz   |90.179.236.xxx |2012-01-14 20:59:23
1x 900ng z K.V. do Prahy
Kotell  - 9000 CSE   |89.176.225.xxx |2012-01-14 02:42:57
Tak se taky přijedeme podívat, svézt, zanadávat....
Soobena   |178.248.252.xxx |2012-01-11 08:55:59
Jel bych 100% taky, ale kde mám vzít na rychlo nějaký saabí ohoz? leda
si půjčit v servisu monterky
Yenda   |Registered |2012-01-11 10:16:56
Měli bychom ještě jeden postarší fialový oblek.
Ale je v Budějcích a
navíc když se v tomhle ohozu brzdí, tak to vzadu zní jak když brzdí vlak.
Nicki   |90.181.6.xxx |2012-01-11 07:06:37
V nedeli prijedeme urcite... !
SobikSaabik   |85.71.213.xxx |2012-01-10 17:11:11
Takže, zde jsou všechny informace, program a mapa:
Program:

9: 00 Sraz na parkovišti IKEA ZLIČÍN - POZOR změna oproti minulým
srazům!!!
9:30 Snídaně v restauraci IKEA
10:30 Organizační instrukce
u strojů, předletová příprava
11: 00 Společný přesun po trase
(prosíme, nastudovat podle mapy -> http://g.co/maps/cmgz7! )
:

Rozvadovská spojka (směr centrum) - Bucharova (směr Vypich) -
Kukulova
(kolem FN Motol) - Bělohorská (směr centrum, zůstat na
Bělohorské) -
Dlabačov - Pohořelec (PARKOVIŠTĚ)

Po zaparkování:
Před Švédskou ambasádou vytvoření pietního místa (žádoucí jsou
v tomto
případě svíčky, plyšová zvěř, kousky SAABů apod. -
každý vezměte, co
vás napadne)
Minuta ticha za
promarněné příležitosti k záchraně automobilky
Minuta hluku na
znamení naděje, která v nás přetrvává
Projev, rozloučení
se
Kontakty na které se obracet v případě nouze:
Pepé - 602 311
799
SobikSaabik - 777 282 803

MAPA--> http://g.co/maps/cmgz7 ( tedy ještě jednou)

Pro lepší přehled
uvádějte svoji účast buď sem do commentů nebo popř. SMS (
na SobikSaabik ).


PS: V co nejbližší době postnu nějaké plakáty na tisk
Marty000   |188.175.125.xxx |2012-01-10 17:49:34
jedu 100%
Petr W   |81.30.248.xxx |2012-01-10 19:33:52
Jedu na 100% do Brna
Žukov  - re:   |213.220.218.xxx |2012-01-10 20:08:06
Jedeme Zličín
Yenda   |Registered |2012-01-10 22:16:22
Z Českých Budějovic přifrčí do Prahy letka tří 9-5. S kubiiqem pokusíme
udržet za taťky Aerem. :-)
Laf666  - re:   |Manager |2012-01-09 15:36:24
Takze takhle? MAPA
maiky  - Mapka   |80.92.242.xxx |2012-01-09 11:14:21
Pani, prestante tu prosim na seba utocit a radsej sem vy, co mate blizsie
informacie dajte nejaku mapku s trasou jazdy pre tych, co by zostali visiet na
nejakej svetelnej krizovatke. Urcite by to pomohlo viacej ako vzajomne osobne
narazky. Kto nechce nech nejde, vyjadrit sa k tomu samozrejme moze, no
neprilievajte zbytocne olej do ohna vytvaranim podla mna zbytocnych
invektiv.

Ved ide hlavne o to sa stretnut a pokecat si.
SobikSaabik   |85.71.213.xxx |2012-01-09 15:17:49
Maiky, úplně všechny info budou co nejdřív, tak prosím vydrž maximálně
1-2 dny.
Pojede se ze zličína na švédskou ambasádu
jediný co ti zatim
můžu dát za info je itenerář cesty -->

Rozvadovská spojka (směr centrum)
- Bucharova (směr Vypich) - Kukulova
(kolem FN Motol) - Bělohorská (směr
centrum, zůstat na Bělohorské) -
Dlabačov - Pohořelec (PARKOVIŠTĚ)

Je to
cesta vybraná, na které je minimum křižovatek a žádnej kruhák.
stb1   |62.245.73.xxx |2012-01-08 21:58:49
bez starosti... už dlouho vím, co si můžu a nemůžu dovolit...
IKEA   |78.80.240.xxx |2012-01-09 01:01:13
No, pokud to vědí i ostatní účastníci provozu, jako hrající si děti a
zmatkující řidiči...
SobikSaabik   |89.176.222.xxx |2012-01-08 15:02:18
Já věřím že se soudruh IKEA SSC+2 zůčastní! A jeho nejnovější vozidlo
ve 150% technickém stavu také!!
Nicki   |90.181.6.xxx |2012-01-08 16:41:42
To povazuji za samozrejmost :o))))) ve veskere vaznosti :o))
Nicki   |90.181.6.xxx |2012-01-08 13:49:42
IKEA . se ddivim, ze uz nesedis mezi temi nejchytrejsimi v parlamentu.......
IKEA  - re:   |89.24.48.xxx |2012-01-08 21:03:54
stb1 napsal:
Ono mi to totiz moc nebrzdi... :-)))

Saab nejlepe podpori nehoda z duvodu nevyhovujiciho technickeho stavu
zucastneneho vozidla...
stb1   |62.245.73.xxx |2012-01-08 12:39:48
Aby se to tu hnulo jinym smerem, pokud tedy nebodou naplneny podminky k pouziti
zimnich pneu, na ktere mi letos nezbylo a vyrazim za vami, musi byt ten oblek
saab co je jako dress code predepsany z cistirny??? A pojedeme pomalu, nebo se
zase budeme nahanet po cele Praze, protoze se ztratime cestou na Hradcany? Ono
mi to totiz moc nebrzdi... :-)))
SobikSaabik   |89.176.222.xxx |2012-01-08 13:18:54
Nemusí být z čistírny, v tomhle počasí...
No trasa je docela dobrá, s
málo křižovatkami a kruháky, takže se snad nahánět nebudem. A pojede se
cca 60-70km/h
IKEA  - re:   |89.24.48.xxx |2012-01-08 11:21:38
dani napsal:
Co by měli Američané z likvidace Saabu? Na to je dle mého názoru
jednoduchá odpověď - zničení konkurence, protože nové modely 9-5
a 9-4X vzbudily zájem a byly by jistě velkým konkurentem pro
jejich vozy, takže když je možnost zničit konkurenci, tak proč
ne? Myslím, že to se nyní ukazuje i s Oplem. Jestli by se udržela
automobilka po roce 1991 nebo ne, to je otázkou pro Vlastíka Plamínka,
protože my můžeme jen řící: „ Kdydyby a co???” Co by bez
Američanů nebo GM bylo nebo nebylo, to je také jenom spekulace, ale je
jisté, že GM mělo nějaký přínos pro SAAB, ale otázkou je -
za jakou cenu?


Americane, v obavach ze Americany vlastnena automobilka, ktera poslenich
20 let nenaplnila vyrobni kapacity a do ktere investovali
nemale prostredky ve snaze zvysit jeji mizernou bilanci, bude dvema
typy ohrozovat produkci jinych automobilek vlastnenych Americany, a proto
ji poslali ke dnu. To je genialni konstrukce. Jestli tohle neni
demagogie, tak ja su pana orleanska!
dani   |90.176.159.xxx |2012-01-08 12:21:37
Takovou odpověď jsem očekával - můj názor je ten nejlepší a nejvíce
geniální, všichni ostatní jsou pitomci a jejich názory jsou hloupé. Takto
shazovat názory ostatních je pouze ubohost a budu Vás citovat: „ Zaplať
pánbůh, už nežijeme v totalitě…”
Yenda   |Registered |2012-01-07 12:23:09
https://plus.google.com/114717815394739450265/post s/dRJiB4tH7Qx
A tady je i
video, kdyby jste ho někdo neznal:
http://www.youtube.com/watch?v=B-jUir7ypP U
Pepe  - Sraz v Praze     |195.70.148.xxx |2012-01-06 22:05:14
Ahoj,

chtěl bych jenom upozornit na to, že se sletíme na ZLIČÍNĚ a 15.1.
(neděle)...

Jinak k diskuzi - taky si myslím, že prostě krachuje fabrika,
která už spoustu let (viděno čistě ekonomicky) nemá na světě co
pohledávat. A je mi to líto, protože podle mě je to důsledek čím dál
větší uniformity celého světa. A ta se mi nelíbí.

Každý z nás má na
to asi trochu jiný názor a tahle akce je jenom šance sejít se, zanadávat si
(každý, na co chce), užít možná trochu srandy a jet zase domů.
IKEA  - re:   |78.80.240.xxx |2012-01-06 20:48:05
Nicki napsal:
Teda ja nejsem zadnym velkym pisatelem do for, nicmene jsem toho nazoru,
ze ucast na teto akci je jaksi otazkou nazoru a
vyjadreni sounalezitosti s historicky hodnotnou znackou a vyrobcem
skvelych aut, ktereho debilni amici poslali systematicky do kytek jako
nezadouci konkurenci (coz jsem tvrdil od prvopocatku, ze to je takovy
umysl).. Takze aby skarohlidi, kteri se vyjadrili v tom smyslu, ze pujde o
pojizdne "muzeum" byli trochu vyvedeni z "miry",
rozhodli jsme se s Danim, ze  pojedeme novou 9.3 Aero !!!!


Neustále slýchám různé hlupáky obviňovat Američany ze všeho zla
na Zemi. Ale je to skutečně tak? Co by Američani měli z
likvidace Saabu? Oni ho vedli jak byli zvyklí a jak to dopracovali je
vidět i u nich doma, koneckonců si za to můžou sami. Hlavní problém
ovšem je, že bez vstupu GM by se automobilka Saab po oddělení od
Saab Aerospace a Scanie neudržela, a to kvůli nesmyslnému navýšení
výrobních kapacit v 80tých letech (tedy před GM), přestože už
tenkrát nebyla schopna naplnit stávající. Geniální, že? Skončila
by patrně již kolem roku 1991! A nebyl by ani Trionic, pro který
byl nutný procesor Motorola, který s sebou přineslo právě GM. Jenže o
tom se tu jaksi už moc mluvit nechce, že?

Ad nové cabrio... jedna
vlaštovka jaro nedělá.
dani   |85.71.47.xxx |2012-01-06 22:04:10
Co by měli Američané z likvidace Saabu? Na to je dle mého názoru
jednoduchá odpověď - zničení konkurence, protože nové modely 9-5 a 9-4X
vzbudily zájem a byly by jistě velkým konkurentem pro jejich vozy, takže
když je možnost zničit konkurenci, tak proč ne? Myslím, že to se nyní
ukazuje i s Oplem. Jestli by se udržela automobilka po roce 1991 nebo ne, to je
otázkou pro Vlastíka Plamínka, protože my můžeme jen řící: „ Kdydyby
a co???” Co by bez Američanů nebo GM bylo nebo nebylo, to je také jenom
spekulace, ale je jisté, že GM mělo nějaký přínos pro SAAB, ale otázkou
je - za jakou cenu? A jestli mi někdo bude říkat, že jsme blázni, co si
myslí, že změní svět a napomohou k regeneraci automobilky, tak na to řeknu
jenom jedno – Jenom opravdoví blázni, kteří si mysleli, že změní svět,
ho opravdu změnili, ačkoliv se jim ve své době všichni smáli.

Jedna
vlaštovka možná jaro nedělá, ale spíše bychom tím chtěli vyjádřit,
že i člověku, který jezdí v novém Saabu může záležet na značce,
ačkoliv nejsme nějací materialisti, a právě spekulantům, kteří tvrdí,
že zde budou jenom starší auta a “bojí” se přijet se svým starým, aby
se jim náhodou někdo neposmíval a neobviňoval je z bláznovství, dokázat,
že jsme všichni Saabisti na stejné lodi...

Toť můj názor a ostatní si
mohou mít zase svůj, protože já jim ho brát nebudu.
SobikSaabik  - JAK TO BUDE   |85.71.213.xxx |2012-01-05 15:03:15
Konec dohadování soudruzi!
ZMĚNA- Sraz u IKEA Zličín!!!!

Potom se pojede na švédskou ambasádu.
Další informace ještě dnes!
Laf666   |Manager |2012-01-04 22:15:45
Na SU je dotaznik - kam pojedete?
.19.   |62.24.66.xxx |2012-01-04 20:19:01
Ani já nejsem do zdejších diskuzí častý pisálek...
Nicméně ad absurdum
dovedeno, aby to fabrice pomohlo (a vlastně už asi ani takto ne), musela by se
taková akce konat pouze z lidí, kteří jdou vyjádřit protest nad tím, že
ač si SAABa koupit chtějí a peníze na něj mají, koupit si ho nemůžou...
Nicki   |90.181.6.xxx |2012-01-04 14:26:10
Teda ja nejsem zadnym velkym pisatelem do for, nicmene jsem toho nazoru, ze
ucast na teto akci je jaksi otazkou nazoru a vyjadreni sounalezitosti s
historicky hodnotnou znackou a vyrobcem skvelych aut, ktereho debilni amici
poslali systematicky do kytek jako nezadouci konkurenci (coz jsem tvrdil od
prvopocatku, ze to je takovy umysl).. Takze aby skarohlidi, kteri se vyjadrili v
tom smyslu, ze pujde o pojizdne "muzeum" byli trochu vyvedeni z
"miry", rozhodli jsme se s Danim, ze pojedeme novou 9.3 Aero !!!!
Laf666   |Manager |2012-01-04 13:01:00
IKEA: reaguji na větu "To by mě zajímalo, kolik v tom konvoji bude jako
podpora výrobci skutečně
nových Saabů." ...kdyby v ČR byl medián
příjmů domácností stejný jako v zemích "západní" Evropy (tzn.
2x až 3x vyšší), určitě by se na srazech objevovaly jiné skvosty. Objemy
prodejů nových vozů na českém trhu byly v rámci Evropy při zohlednění
průměrných příjmů odpovídající.
IKEA  - re:   |85.71.106.xxx |2012-01-04 09:14:42
Donar:

Tento výklad mé poznámky mne poněkud uráží. Jednak se považuji
za skalního fandu SAABů (i když jako leteckého fanatika mne konec
automobilky téhož názvu nezasáhl možná tak těžce jako některé zde) a
jednak sám vlastním pěkný kousek 9000 Aero uvedený do provozu v roce 1994.
Jaké shození snu, proboha?!To už mi fakt připomíná naše kecy ve
škodovkářském klubu v dobách kdy jsem ještě neměl zaschlou barvu na
řidičáku. Jezdím sice autem které mi po všech stránkách vyhovuje (jinak
bych s ním nejezdil) a nepovažuju ho jen za prostředek pro přesun z bodu A
do bodu B, účastním se některých Saabích srazů (které jsou tu od toho
aby ukázaly že jsou lide, kteří si těchto aut pořád váží), ale
nepojedu takto starým autem na akci která má vzkázat "spaste Saab".
Taková akce totiž jen přispěje k tomu, že nás po shlédnutí vozového
parku účastníků budou mít "nesaabisti" za ještě větší magory
než teď.

A ještě jedna důležitá věc: Milý Donare, zaplaťpánbu už
nežijeme v totalitě, kde se k některým věcem veřejnost nesměla
vyjadřovat. Možná že to tobě vadí, ale v současné době platí, že
pokud něco vyvěsím na veřejně přístupný server, musím počítat s tím,
musím počítat s tím, že se k tomu lidé kterých se to také týká prostě
vyjadřovat BUDOU!
Donarus   |213.220.192.xxx |2012-01-04 14:15:01
Ahoj, ja ti tvuj nazor neberu a respektuju ho. Mozna jsem se nechal trochu unest
a i ja vystartoval s neadekvatne silnou reakci, ale zkus si znovu precist svuj
prvni prispevek. Urcite to slo napsat trosku jinak - v mene utocnem a
rpovokativnim stylu.
Petr W   |81.30.248.xxx |2012-01-03 20:38:54
Kdo by asi vyhrál kdyby jsme vyhlásili soutěž o největšího kritika na
foru saabinfo ......že by I..A
Donarus   |213.220.192.xxx |2012-01-03 21:12:49
No kritika neni spatna a zrovna IKEA ma sice drsnou, ale nekdy vecnou kritiku -
to uznavam... Ona ani kritika teto akce mi nevadi, lec kdyz je podana tak, jak
byla podana - tj. shozeni pulky lidi, ktere tady znam, a kteri jsou srdcem
SAABisti vic, nez kde kdo s novym vozem, akorat na to v zivote mit nebudou. Vadi
mi to shozeni jejich snu, shozeni neceho, na cem jim zalezi. Ja si jednou treba
neco noveho koupim, ale jsou taci, kteri na to proste nebudou mit nikdy - to ale
neznamena, ze by nemeli pravo mit nazor a pravo vyjadrit svuj obdiv a psych.
podporu znacce.
Donarus   |213.220.192.xxx |2012-01-03 19:36:59
Ikea, Fido ... presne jak rikal HC ... Pokud se Vam to nelibi, tak to ignorujte
... Me fakt nezajima co si o me mysli laicka verejnost. A je mi jedno jestli ma
nekdo stareho nebo noveho SAABa. Nevidim duvod, proc by se melo skatulkovat -
"to je ten SAABista, ktery ma nove auto" - ten je hodnotnejsi nebo
naopak "ten ma stary krap, tak at se s nim neukazuje".


Jasne ze
starym autem automobilce nepomuzu ani trochu, na druhou stranu mit na to, tak si
to koupim (si to zkus - studovat a pracovat na pul uvazku, k tomu si koupit auto
za mega a pul a vic jak mesicni vyplatu dat do pojisteni, ruceni, splatky ....
To proste nejde.... Proto si koupim toho dle tebe asi "bezvyznamneho stareho
krapa", ktery sice znacce nepomuze, ale alespon o ni da vedet).


Ta akce
nema za cil vytrhnout znacku ze sparu financnich potizi - s tim zadny fanousek
nic nezmuze, s tim nezmuze ani sam SAAB nic, to vi vi kazdy - stejne tak ti,
kteri akce poradaji. Dulezite je, ze se sejdes s lidmi stejneho smysleni a
nejakym zpusobem vidis, ze nejsi sam, komu neni lhostejny osud teto automobilky
- a i kdyz s tim nic nezmuzes, tak ten pocit za to setkani stoji.


Pokud Vam
jde ciste o materialni aspekt, nechapu, proc vubec reagujete a rovnou to
neignorujete.

Neberte si to osobne, ale asi nejsem sam se stejnym nazorem, tak
na tom asi neco bude, nemyslite? To, ze se neco vymyka Vasim zvykum a vasemu
smysleni jeste neznamena, ze je to spatne a nemel by tam nikdo jezdit.
dani   |90.176.159.xxx |2012-01-03 19:57:17
Hezky si to napsal. Souhlasím...
Fido   |213.29.196.xxx |2012-01-04 08:49:57
Ohledne "dobreho pocitu" se shodneme, ostatne, psal jsem to same.
Ohledne materialniho prinosu - pisu to z perspektivy nesaabistu (protoze pokud
je to propagacni akce, asi nema oslovit lidi, kteri uz saba maji), protoze oni o
tom presne tak, jak jsem napsal, smysli (a mnohokrat jsem to na jinych forech
cetl, kde z toho maji az legraci). A v tom kadrovani, kdo ma noveho saaba a kdo
stary krap, to jsme se evidentne uplne minuli, nemel jsem v umyslu zatracovat
kohokoliv, kdo nema posledni MY. Nakonec, sam mam 3 "stare krapy"


edit: ale jinak mas pravdu, ze tim nikomu, kdo tam chce jit, nic nedam a jen
je otravim. Byla to jen uvaha nahlas. A uz mlcim
hodas   |85.70.83.xxx |2012-01-04 21:36:27
naprosto souhlasim
homocip   |81.0.253.xxx |2012-01-03 17:17:44
Já mám hlavně pocit,že jde o to se prostě sejít a pokecat si.Jestli se to
někomu prostě nelíbí tak mě udivuje že se k tomu vůbec vyjadřuje.
Yenda   |Registered |2012-01-03 12:53:08
Dalo by se taky říct, že tato mezinárodní akce organizovaná vlastníky
produktů značky je pro značku reklamou. Já to vidím jako pozitivní
reklamu. Pro někoho je to třeba negativní reklama, ale jak se říká, taky
reklama.

Ať ta akce je/ bude k něčemu je nebo není/ nebude, jedu tam na
sraz lidí se společným zájmem, se kterýma je mi fajn.

Bezdomovci
nemůžu koupit byt, ale dám mu desetikorunu. Nespasí ho to, ale alespoň
něco a ten pocit potom je fajn. Když chci pomoct, pomůžu. Vždycky to nějak
jde.
dani   |90.176.159.xxx |2012-01-03 12:42:41
Tak my s Nickim pojedeme novou 9-3 Aero, takže jeden nový SAAB tam bude
určitě
Fido  - re:   |81.0.236.xxx |2012-01-03 11:07:18
IKEA napsal:
To by mě zajímalo, kolik v tom konvoji bude jako podpora výrobci
skutečně nových Saabů. Tyhle hurá akce, na nichž jsou k vidění
auta, která Saab prodal nejpozději už před dvaceti lety, jsou
směšné. Nebo to mám chápat tak, že je to vzkaz švédské vládě aby
Saab podržela? To je snad ještě horší.

Tohle take uplne nechapu. Zvlast proto, ze od majitelu tech
"dedecku" je nejcasteji slyset, ze to, co se vyrabi vlastne uz od
9-5 prvni generace, ani neni poradny SAAB (coz me osobne docela
rozesmiva). Na tyhle auta uz stejne z fabriky zadne dily nechodi, vse je
druhovyroba, takze jim muze byt jedno, jestli tovarna funguje. 
Pro
ten "hrejivy pocit" podpory znacky to samozrejme chapu, ale osobne
se nezucastnim, protoze na novou 9-5 momentalne nemam a s 9let starym
pekacem IMO moc podpory neprokazu. Dovedu si navic predstavit, jak se na
to bude koukat laicka verejnost, ktera nechape ani ten "hrejivy
pocit". Bude to videt spis jako neschopnost se smirit s faktem, ze
ridime auta, jejichz vyrobce prokazal sve kvality efektnim krachem

Kdyby to bylo poradane jako pietni akt na pamatku milovane
znacky, to by bylo neco jineho. Urcite bych sel a polozil venec.
IKEA  - re:   |85.71.106.xxx |2012-01-03 10:45:09
Yenda napsal:
Pokud jsem správně pochopil stránku "The why", tak je to spíš
o podpoře značky a lidí, kteří jí chtějí pomoci. A jak
se píše na konci článku:
"...there is a very large number of
people who embrace the brand and want to keep it alive."
A to jsem
určitě i já a rád se projedu a dám to najevo i když nemám
nejnovějšího SAABa. Věř mi, že kdyby pro mě byl dostupný, tak bych
rozhodně výrobce jeho zakoupením podpořil!


Ano, je to jako rict bezdomovci: Chapu tvou situaci, mas mou plnou
podporu, verim ti, ale nemuzu ti pomoct.
Yenda   |Registered |2012-01-03 10:26:32
Pokud jsem správně pochopil stránku "The why", tak je to spíš o
podpoře značky a lidí, kteří jí chtějí pomoci. A jak se píše na konci
článku:
"...there is a very large number of people who embrace the brand
and want to keep it alive."
A to jsem určitě i já a rád se projedu a
dám to najevo i když nemám nejnovějšího SAABa. Věř mi, že kdyby pro mě
byl dostupný, tak bych rozhodně výrobce jeho zakoupením podpořil!
IKEA   |85.71.106.xxx |2012-01-03 09:46:29
To by mě zajímalo, kolik v tom konvoji bude jako podpora výrobci skutečně
nových Saabů. Tyhle hurá akce, na nichž jsou k vidění auta, která Saab
prodal nejpozději už před dvaceti lety, jsou směšné. Nebo to mám chápat
tak, že je to vzkaz švédské vládě aby Saab podržela? To je snad ještě
horší.
homocip   |81.0.253.xxx |2012-01-01 15:54:37
Kdyby jste měl někdo zájem tak Herrfogl má asi 15 samolepek k této akci ve
velikosti A4.Idealní nalepit na okno z toho se to potom lépe sundá než z
laku.Někteří na něho mají čislo tak se mu ozvěte.Jiným klidně tel
pošlu.
Vlastík Plamínek   |82.113.55.xxx |2012-01-01 01:22:32
tak 1 na střeše 6ky když už máme ty stíhačky?
stb1   |62.245.73.xxx |2011-12-31 17:52:39
Pokud nebude snezit a mrznout... Nejak nemam zimaky letos! ;-)
SobikSaabik   |89.176.222.xxx |2011-12-31 00:24:48
SSC+2 je opět pod vedením SuGu, bližší plán bude co nejdříve...
Vlastík Plamínek   |82.113.55.xxx |2011-12-30 23:15:54
tak jo, co provedem?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

Aktualizováno ( Úterý, 10 leden 2012 )
 
< Předch.   Další >

Komentáře - články

Přihlášení






Zapomenuté heslo

Paypal Donate

Chcete-li podpořit tento web, můžete přes účet PayPal.

reklama

reklama_saabtuning.png



Kdo je online

Informační kanály